Általános Szerződési Feltételek
Vissza a főoldalra

Érvényes: 2018. október 01-től

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a http://www.tordasielmenyfalu.hu weboldalon elérhető szolgáltatás regisztrációtól független igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának, a Honlapon elérhető online áruházon keresztül történő vásárlás és szerződéskötés, valamint a szerződéskötés alapján létrejött jogviszonyra vonatkozó feltételeket, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseinek érvényesülését.

 

Az Adatvédelmi tájékoztatást a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) XII. pontja tartalmazza

 

A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket.

 

Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!

 

  1. Általános rendelkezések

 

A jelen szerződés tárgya a www.tordasielmenyfalu.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban Webáruház) étékesítési felületén keresztül történő termék-és szolgáltatásértékesítés, azaz a Webáruházban megvásárolható árucikkek (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele.

 

A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Szolgáltató a legjobb tudomása szerinti információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért azonban felelősséget nem vállal.

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Info. tv.), továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekrtv.) vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

A Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre, melyet a Fogyasztó a Webáruház üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató) által működtetett www.tordasielmenyfalu.hu webáruházban történő megrendeléssel kezdeményez.

 

A Webáruház-on keresztül a Szolgáltató az általa biztosított rendezvény helyszínekek, rendezvényeket illetve egyéb program lehetőségeket értékesíti.

 

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház felületére, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve feltétel nélkül kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webáruház tartalmának megtekintésére.

 

A Szolgáltató fenntart minden a weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül TILOS az oldal egészének vagy részeinek feldolgozása, értékesítése, kereskedelmi célból adatbázisban történő tárolása, illetve forgalomba hozatala. A Szolgáltató jogosult a weboldal bármely részének jogosulatlan felhasználásából származó kárának a megtérítésére.

 

A Szolgáltató által forgalmazott termékekről igyekszünk minél részletesebb leírást adni, a termékek valódiságát jó minőségű fotókkal visszaadni, azonban színeltérések, méretbeli arány eltérések, minta eltérések előfordulhatnak, változtatás jogát fenntartja, melyekért felelősséget vállalni nem tudunk.

A webáruházból történő rendelés menetéről és egyéb felmerülő kérdésekről a Szolgáltató a következő elérhetőségek bármelyikén áll rendelkezésére munkanapokon 09-17 óráig.

 

tel: 36-30-8760809

e-mail: info@tordasielmenyfalu.hu

 

 

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a Webáruház felületén, illetve letölthető az alábbi linkről:

www. tordasielmenyfalu.hu.

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a Szolgáltató adatai:

 

 

neve:

Három Sziget Kalandpark Kft.

székhelyének postai címe:

1015 Budapest, Ostrom u. 27. 1/1

vállalkozás üzleti tevékenységének postai címe:

2463 Tordas, Posta fiók: 12.

telefonszáma:

+36-30-8760809

elektronikus levelezési címe:

info@ tordasielmenyfalu.hu

cégjegyzékszáma:

01-09-943178

adószáma:

2277929-2-41

pénzforgalmi jelzőszáma:

CIB Bank Hungary Zrt. 10702198-65615265-51100005

A tárhely-szolgáltató neve, címe:

MBLX Cloud Kft., 6724 Szeged, Ősz utca 45. II/7

 

A Szolgáltató a távollévők közötti szerződés megkötése során a saját nevében jár el.

 

  1. Regisztráció

 

Szolgáltató az Ekrtv. vonatkozó rendelkezései alapján a Felhasználót, mint igénybevevőt a szerződés elektronikus úton való megkötéséről az alábbiak szerint tájékoztatja.

 

A vásárlás regisztráció nélkül, vendégként is lehetséges. A regisztráció során regisztrációs adatlapot kell kitölteni egy létező e-mail cím, felhasználónév, vezeték- és keresztnév és egy jelszó megadásával.

 

Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

 

A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató általános hírlevelet küldjön részére. A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.

 

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik.

 

A regisztrációval történő vásárlás későbbi vásárlását megkönnyíti, hiszen e-mail címével bármikor újra, gyorsan, könnyedén tud vásárolni. A Felhasználó a regisztrációjának törlését a későbbiekben-e-mailben kérheti.

 

 

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor, figyelmeztetés nélkül az esetlegesen jogszerűtlen regisztrált felhasználók regisztrációját törölje.

 

III. A rendelés menete

 

A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

 

A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott termék/szolgáltatás megvásárlására. A megrendelés regisztrációval és regisztráció nélkül, vendégként is lehetséges.

 

Webáruházunkban az egyes termékek/szolgáltatások kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg, mellette feltüntetve a termékek fogyasztói ára és a termékek rövid leírása.

 

Az egyes termékek/szolgáltatások saját oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db), majd a megrendelés elindításához kattintson a „kosárba rakom” feliratra. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, akkor lépjen másik termékre, ha nem szeretne tovább vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.

 

Amennyiben befejezte a vásárlást, a kosárt ábrázoló ikon megnyomásával juthat el a kosár tartalma nézetbe, ahol kiszámíthatja a szállítási díjat, ellenőrizheti a kosár tartalmát és beválthatja promóciós kódját. Amennyiben a kosárba helyezett termékeket nem kívánja megvenni, úgy mínuszolja ki az adott terméket.

 

A megrendelésének véglegesítése érdekében használja a „tovább” gombot. A „tovább” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak.

 

Webáruházunkban bakkártyán és előre utalással tudja a megrendelt termék vételárát megfizetni.

 

Előre utalás esetén akkor tekintjük regisztráltnak az érdeklődést, ha a rendelés teljes vételára a Szolgáltató bankszámláján maradéktalanul jóváírásra került. Amennyiben a megrendelés ellenértéke 5 munkanapon belül nem kerül jóváírásra a Szolgáltató bankszámláján, úgy a megrendelést a rendszerünkből töröljük, amely tényről a Felhasználót e-mailben értesítjük.

 

 

Megrendelését a megrendelő lap alján a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomásával véglegesíti.
A rendeléseit minden nap 0-24 óráig adhatja le, azok feldolgozása munkanapokon 9-16 óra között történik.

A Felhasználó megrendelést elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk és a visszaigazolás megérkezéstől számítva - a raktárkészlet függvényében - 1-3 munkanapon belül teljesítjük.

 

Banki előre utalás esetében a megrendelés teljesítésének feltétele a termék vételárának a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírása.

 

 A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

 

A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Felhasználó, mint vásárló között.

 

A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha a Felhasználó a rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

A www. tordasielmenyfalu.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot és maradéktalanul tisztában van a rendelés menetével.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
Az elfogadóhely adatai:

  • Elfogadóhely neve: Tordasi Élmény Falu
  • Publikus azonosító (POSGuid): 403bbfad-3f03-4968-8e46-d746511c9462

 

  1. Adatbeviteli hibák javítása

 

Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Weblapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában a felhasználói adatok módosítása, akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a ” mínusz” gombra kattintva).

 

  1. Vételár, szállítási információk

 

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a Felhasználó a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelését jóváhagyja.

 

A végleges ár a termék szállítási szolgáltatással – az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó - növelt ára, amely a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel.

 

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Felhasználó eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.

 

A Felhasználó által kezdeményezett megrendelések alapján, a Szolgáltató a megrendelt termékek átvételét e-mailes kiküldés útján biztosítja. A kupon kiküldése általában 1-3 munkanap.

 

Kérjük, hogy a megrendelésnél olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen ellenőriz.

 

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!  

 

A vásárlást igazoló számlát e-mailben juttatjuk el a Felhasználóhoz.

 

  1. Jogfenntartás

 

A teljes vételár kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a Termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába minden a Termékben okozott kár, értékcsökkenés megtérítése tekintetében.

 

  1. Elállás és felmondás

 

A jelen pontban foglaltak kizárólag, olyan Felhasználóra vonatkoznak, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

 

A Szolgáltató. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében foglaltak alapján az Elállás/Felmondás jogának gyakorlásával kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adja:

 

Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő, termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

 

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: postai cím: 2463 Tordas, postafiók:12., elektronikus levelezési cím: info@ tordasielmenyfalu.hu.

 

Ebből a célból felhasználhatja az alább mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:

 

„Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:……………………………

 

Alulírott/ak …………………. kijelentem/kijelentjük, ………………………… hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:………………………………………

 

A fogyasztó(k) neve:……………………………………………………………….

 

A fogyasztó(k) címe:……………………………………………………………….

 

A fogyasztó(k) aláírása:

 

Kelt…………………, ….. … ..”

 

 

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (14. nap) elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

A Szolgáltató minden esetben, e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Az elállási nyilatkozat postai úton történő eljuttatása esetén a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató, az elállásra nyitva álló határidő számításának szempontjából.

 

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a tordasielmenyfalu web shop üzletének címére (2463 Tordas, öreghegyi út 024/45) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. Szolgáltató azonban kifejezetten tájékoztatja a Fogyasztót, hogy nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését sem annak lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatásának költségeit sem. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más további költség nem terheli.

 

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

 

A visszatérítés során, utalással küldjük vissza az összeget, a fogyasztó megadott bankszámlájára.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Szolgáltató kifejezetten felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. § (1) bekezdés b.), c), e), f), i) pontjaiban meghatározott esetekben, azaz olyan termékek tekintetében, amelyeknek ára, a vállalkozás által nem befolyásolható módon, a pénzpiaci változások miatt, az elállásra nyitva álló határidő alatt jelentős mértékben változik, továbbá a lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, továbbá olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, valamint olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, illetve mindazon termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

 

VII. Kellékszavatosság

 

Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval, mint vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Fogyasztó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a Fogyasztó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.

 

Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a Fogyasztót megillető kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

VIII. Termékszavatosság

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó - a választása szerint - a fentiekben meghatározott jogát (kellékszavatosság) vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó, a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

A Szolgáltató tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. Jótállás

 

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

 

  1. Szavatossági igények bejelentése

 

A Fogyasztó a szavatossági igényét a következő elérhetőségeken jelentheti be:

 

Három Sziget Kalandpark Kft.

cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 27.  

E-mail cím: info@tordasielmenyfalu.hu

telefonszám: +36-30-8760809

 

Szolgáltató a nála bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet vesz fel.

 

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére bocsátja.

Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Fogyasztót.

 

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

 

  1. Jogérvényesítési lehetőségek.

 

Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az X. pontban feltüntetett e-mail címen, levél útján, telefonon vagy a Szolgáltató üzletében személyesen is közölheti.

 

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig - a panaszra tett érdemi válasszal együtt – megőriz.

 

Szolgáltató köteles átadni a jegyzőkönyv egy példányát, a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben, ha ez nem lehetséges úgy a jegyzőkönyv egy példányát, a panaszra tett érdemi válasszal egyidejűleg e-mailen, vagy postai úton juttatja el a Fogyasztó részére.

 

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

- a fogyasztó neve, lakcíme,

- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

- a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

- a vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról,

- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a Fogyasztó aláírása,

- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

- a panasz egyedi azonosítószáma.

 

Fogyasztó a panaszát, a Szolgáltató – a panasz beérkezését követő - harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a Fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

Fogyasztó a panaszát a Szolgáltató által megadott email elérhetőség igénybevételével is megteheti.

 

Amennyiben Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:

 

Amennyiben Fogyasztó a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

 

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara

mellett működő Békéltető Testület

(Pest Megyei Békéltető Testület)

  • 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
  • Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Telefon: (+36-1) 269-0703

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Békéltető testületek elérhetőségét itt találja: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

 

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét a következő linken:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztóként regisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

 

Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére, a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

 

XII. Adatvédelmi tájékoztatás

 

A Szolgáltató az alábbiak szerint tájékoztatja a www.tordasielmenyfalu.hu oldalon regisztrálókat az általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelésével kapcsolatos gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogairól.

 

A Szolgáltató adatkezelési gyakorlata az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényen alapszik.

 

A Felhasználó a honlapon történő regisztráció elküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy a megadott adatait a Szolgáltató a jelen tájékoztatóban meghatározott céllal kezelje.

 

Az adatkezelő adatai:

neve:

Három Sziget Kalandpark Kft.

székhelyének postai címe:

1015 Budapest, Ostrom u. 27. 1/1

vállalkozás üzleti tevékenységének postai címe:

2463 Tordas, postafiók: 12

telefonszáma:

+36-30-8760809

elektronikus levelezési címe:

info@tordasielmenyfalu.hu

Cégjegyzék szám:

01-09-943178

adószáma:

22779229-2-41

A www.tordasielmenyfalu.hu honlapot az adatkezelő üzemelteti, az adatokat a www.tordasielmenyfalu.hu biztonságos szerveren tárolja. A Felhasználók által megadott személyes adatokat Szolgáltató, mint üzemeltető harmadik személynek nem továbbítja.

 

A kezelt adatok köre

A megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: név, szállítási cím, számlázási cím, adószám, elérhetőség (telefon, e-mail).

 

Az adatkezelés célja

A Szolgáltató online szolgáltatásának nyújtása érdekében történő megrendelések teljesítése és számlázás, továbbá direkt marketing célú tájékoztatás nyújtása, hírlevél küldése.

 

Az adatkezelés jogalapja

  1. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint az érintett hozzájárulása.

 

Az érintettek köre

Regisztrált és vásárló felhasználók.

 

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye

  • A www.tordasielmenyfalu.hu áruforgalmi és kereskedelmi munkatársai.
  • A csomagküldő szolgálat munkatársai, a teljesítéshez szükséges mértékben.
  • MBLX Cloud Kft. (6724 Szeged, Ősz utca 45. II/7.), mint tárhely-szolgáltató.

 

Az adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a regisztrációs kérés elküldésének napján kezdődik és a hozzájárulás visszavonásáig tart. A regisztráció nélküli vásárlás esetén az elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően a számviteli törvények előírásai miatt törlésre nem, csak zárolásra kerülnek

 

Az érintettek jogai

A regisztráló bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor kérheti azok helyesbítését, módosítását, megváltoztatását, törlését. A regisztráció törlését az ügyfelek az info@tordasielmenyfalu.hu email címre megküldött levélben kérhetik. A Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított lehető legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 15 napon belül eleget tesz a kérelemben foglaltaknak.

Az elektronikus hírleveleket, egyéb hirdetéseket a Szolgáltató az info@tordasielmenyfalu.hu email címről küldi ki. Regisztrált felhasználók a hírlevelek alján található leiratkozás linkre kattintva jogosultak lemondani a hírlevél szolgáltatást.

 

Jogorvoslat

A regisztráló az adatainak kezelésével kapcsolatos sérelem esetén beadvánnyal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz, vagy pert indíthat a lakóhelye (tartózkodási helye) szerint illetékes törvényszéken.

 

XIII. Egyéb rendelkezések

 

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

Amennyiben a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására

 

A jelen ÁSZF 2017.04. 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

 

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat - nem visszamenőleges hatállyal - bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követően érvényes.

 

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

Az elektronikus úton megkötött szerződések nem kerülnek iktatásra, azok kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, nem minősülnek írásbeli szerződésnek.

A Szolgáltató piaci önszabályozás keretében létrehozott, kereskedelmi gyakorlat, illetve tevékenységi ágazata vonatkozásában magatartási kódexnek nincsen alávetve.

Kapcsolat
TELEFON
Csárda
+36 30 294 8428
Westernfalu
+36 30 249 9999
INFO
Email
info@tordasielmenyfalu.hu
Akik minket választottak
Térkép